Strážce hluku BabbleGuard

287,80 €
In stock

Ideální zařízení pro vzdělávání dětí se sluchovým postižením

Detailed information

Product detailed description

Ideální zařízení pro vzdělávání dětí se sluchovým postižením

Signalizace Blikající signalizace 

98babble_animated

Strážce hluku je pomocníkem pro inklusivní vzdělávání dětí se sluchovým hendikepem, které povzbudí malé děti nebo velké studenty, aby udržovaly hluk v učebně na přijatelné úrovni a věnovali se soustředěně výuce.

3176

Strážce hluku je atraktivní a moderní LED světlo se sofistikovaným zvukovým senzorem, které mění barvu světla na principu semaforu - zelená, oranžová a červená, aby každý pochopil úroveň zvuku ve třídě.

3179

Strážce hluku lze použít v široké škále učebních prostředí a je snadno nastavitelný a snadno použitelný.

Jeho výhody jsou:

  • Atraktivní semaforový světelný pruh
  • Snadné nastavení regulace citlivosti, takže můžete změnit spouštěcí bod pro různé typy lekcí
  • Volitelný výstražný zvuk, když světlo zhasne
  • Snadná instalace - dodávána s lepivými podložkami a šrouby a může být umístěna vodorovně nebo svisle, na jakékoli stěně
  • Jasné, jasné a snadno viditelné LED, ale neruší

Strážce hluku může být využit učiteli jako součást všeobecné disciplíny v učebně, která povzbuzuje děti, aby samy regulovaly svou hladinu hluku. Dobrá akustika v učebně je zásadní pro schopnost žáka slyšet, poslouchat a učit se.

Obecně platí, pokud jsou ve třídě děti se speciálními vzdělávacími potřebami nebo poruchou sluchu, hraje úroveň šumu v pozadí velkou důležitost.

Strážce hluku se snadno a rychle instaluje vertikálně nebo horizontálně, s použitím dodávaných lepicích podložek nebo šroubových upevňovacích držáků. Doporučujeme přes tabuli nebo vedle tabule,  kdekoliv, kde je učitel i třída snadno vidí. Je vyrobena z vysoce kvalitních LED diod, které jsou vidět zeb všech stran ve třídě.

3177

3178

Additional parameters

Category: Signalling indicators
Warranty: 2 years

Be the first who will post an article to this item!

Only registered users may post articles. Please log in or register.

Do not fill out this field: