Autorizovaný Apple servis

Autorizovaní poskytovatelé servisu Apple


 

Záruční opravy Apple produkt

Na produkty, které u nás můžete zakoupit, poskytujeme minimální záruční lhůtu 24 měsíců pro koncové uživatele.

Případnou reklamaci produktů, které byly zakoupeny v prodejně Unie neslyšících Brno, sociální podnik s.r.o., můžete uplatňovat přímo na prodejně, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol a reklamaci vyřídíme u autorizovaného servisního partnera Apple do 30ti dnů.

Každý zákazník má také možnost se na autorizované servisní středisko obrátit přímo

V takovém případě s dokladem o koupi kontaktujte jedno z těchto servisních středisek:

Český servis a.s.
Tel.: +420 227 204 411
E-mail: helpdesk@ceskyservis.cz
Web: www.ceskyservis.cz


Výhodou přímé komunikace se servisním střediskem, je úspora času, po který musí být produkt v servisu.

Doba kterou tak můžete ušetřit je 2 až 3 dny.

Pozáruční opravy Apple produktů:

Zajistíme pro Vás pozáruční servis na produtky Apple. Využíváme výhradně autorizovaných servisních středisek Apple. Za tuto službu si účtujeme jednorázový poplatek 600 Kč, který obsahuje přepravné Vašeho zařízení do servisu a ze servisu a komunikaci se servisním střediskem.

Poplatek NEZAHRNUJE cenu opravy, která s Vámi bude vždy komunikována ještě před započetím servisního úkonu.

Jak reklamovat ne-Apple produkty:

Vždy se obraťte na prodejnu UNB s pokladním dokladem, nebo záručním listem (liší se podle výrobce a druhu produktu). Záruční lhůta je různá, záleží na výrobci, produktu, nebo modelu. Více informací o záručních lhůtách Vám poskytne personál prodejny UNB, sociální podnik s.r.o.

Oficiální podpora společnosti Apple:

Tel.: +420 800 700 527
Pokračujte na stránky podpory kliknutím zde.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení