Autorizovaný Apple servis
Autorizovaní poskytovatelé servisu Apple
Záruční opravy Apple produkt
Na produkty, které u nás můžete zakoupit, poskytujeme minimální záruční lhůtu 24 měsíců pro koncové uživatele.
Případnou reklamaci produktů, které byly zakoupeny v prodejně Unie neslyšících Brno, sociální podnik s.r.o., můžete uplatňovat přímo na prodejně, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol a reklamaci vyřídíme u autorizovaného servisního partnera Apple do 30ti dnů.
Každý zákazník má také možnost se na autorizované servisní středisko obrátit přímo
V takovém případě s dokladem o koupi kontaktujte jedno z těchto servisních středisek:
Český servis a.s.
Tel.: +420 227 204 411
E-mail: helpdesk@ceskyservis.cz
Web: www.ceskyservis.cz
Výhodou přímé komunikace se servisním střediskem, je úspora času, po který musí být produkt v servisu.
Doba kterou tak můžete ušetřit je 2 až 3 dny.
Pozáruční opravy Apple produktů:
Zajistíme pro Vás pozáruční servis na produtky Apple. Využíváme výhradně autorizovaných servisních středisek Apple. Za tuto službu si účtujeme jednorázový poplatek 600 Kč, který obsahuje přepravné Vašeho zařízení do servisu a ze servisu a komunikaci se servisním střediskem.
Poplatek NEZAHRNUJE cenu opravy, která s Vámi bude vždy komunikována ještě před započetím servisního úkonu.
Jak reklamovat ne-Apple produkty:
Vždy se obraťte na prodejnu UNB s pokladním dokladem, nebo záručním listem (liší se podle výrobce a druhu produktu). Záruční lhůta je různá, záleží na výrobci, produktu, nebo modelu. Více informací o záručních lhůtách Vám poskytne personál prodejny UNB, sociální podnik s.r.o.
Oficiální podpora společnosti Apple:
Tel.: +420 800 700 527
Pokračujte na stránky podpory kliknutím zde.